Провівши це дослідження, ми довели гіпотезу: основні правильні многокутники вивчають і використовують не тільки в математиці, а й у повсякденному житті.
Під час роботи у проекті ми:1. Визначили, де можна зустріти правильні многокутники в сучасні архітектурі?
2. Дослідили, з якими правильними многокутниками ми зустрічаємося найчастіше?
3. Продемонстрували правильні многокутники у світі природи?
4. Проаналізували, у яких предметах побуту зустрічаються правильні многокутники?
5. Склали анкету і провести опитування у вчительському колективі щодо відношення правильних многокутників до інших навчальних дисциплін. Проналізували результати за допомогою діаграми.
6. Описали, види правильних многогранників та їх формули?
7. Розкрили в чому полягає важливість даної теми при вивченні інших предметів?
8. Оцінили, які узори може створити людина з використанням правильних многокутників?
9. Результати діяльності представити в блозі.
Немає коментарів:
Дописати коментар